Wednesday, November 19, 2008

Hey everybody,

I know my blog has been sucking mighty big balls of late. I've been all out of sorts because of my midterms, and my writing is reflecting that. So, I've decided to take a true hiatus until Thanksgiving break (don't worry, that's just two days lol). I won't write until my head is clear and I can make a quality post because frankly, I'm annoying myself with all this blog whining.

I especially want to apologize to my new readers who found me by way 20 Something Bloggers (I just joined the network about a week ago. If you're in your 20s, I highly recommend you join too. It's a pretty cool community). I promise I'm not usually as nuerotic, emotional, or spastic as I've been lately. It's just that work and school kind of torture my soul. I'll be back to normal when I get a break.

Also, I just want to make a little statement about comments. Someone (who shall not be named, but whose IP address is now blocked ;-) has been making alot of negative and uneccesary comments on my blog. Remember what they taught you in grade school? If you can't say anything nice, don't say anything at all. I'm not saying at all that you can't disagree with my posts or offer constructive criticism. But making ignorant and rude remarks just for the sake of being a douchey asshole is NOT acceptable, mmmkay? So, for anyone who has a problem with what I say on MY blog, keep on lurkin' or keep on truckin' :)

To everyone else who has expressed concern via comments/shout box/email, I just want to say thank you. I really appreciate your care and advice. I've been having a rough time lately, but I'm pulling through thanks to your love and support. *Big cyber hugs for everybody*

So, my apologies again. I tend to be an emotional little bitch when stressed out, but I'll be okay soon. For realsies.

Enjoy the rest of your week!

13 comments:

karrie b. said...

imma fight you in the face, heffa! cut it out!

-kb

Bloggal said...

lmao! what did i do?

(vixenchick) said...

seems like you're feeling better! hi-five!

xoxo : )

vixen

Bloggal said...

yes, feeling MUCH better now babes. save for these frickin midterms that are kickin my ass i CANNOT wait for hell week to be overrrr. ugh. on my way to check you out at your blog dear:)

Torrance Stephens - All-Mi-T said...

missed u, and u dont suck big balls, and did u block me? and midterms will be handled - i know u tight

Bloggal said...

no no, didn't block you. this was a NEW guy whose ONLY contributions were negative ones. you're good buddy.

lol, i may have been a little too graphic in my comparison, but i know that my posts have been kind of irrelevant and that's because i'm still stuck doing all this work. look for a quality post from me by this weekend.

Nina said...

that's right, keep on trucking..motha*******

Kofi Bofah said...

You need to check me out.

She is Just Not That Into You

Trust me. I am the Truth.

clnmike said...
This comment has been removed by the author.
clnmike said...

Down side of the internet is it allows idiots to open their mouths when they know no one can reach out and slap them.

Handle your business.

Much better.

mrs. mary mack said...

no apologies necessary...found you via 20something. How do you block IP addresses....I have a few stalkers?

Bloggal said...

@ nina: hellz yeah girl! don't bring no negativity to my blog lol.

@ mike: i know right! i can't STAND an e-thug! ugh!

@ mrs. mary mack: thanks for stopping by sweets. if you want a ip blocker message me and i'll give you the url. i feel you on the stalker tip.

Glo said...

Hunny bunny- you don't EVER need to apologize for posting what the fuck you want on your blog.

Plain and simple.

You're super fucking fierce just the way you are, and I wouldn't accept you any other way.

Damn stalkers... its an epidemic girl....

Related Posts with Thumbnails